نـــرم افــــــــزار

نـــرم افــــــــزار
جمعه 28 اردیبهشت 1403
تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

جستجو

جستجو

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

دانلود آخرین نسخه واتس آپ WhatsApp

 

 



واتس آپ WhatsApp+نرافزار چت برای موبایل+انواع سیستم عامل گوشی

بهترین نرم افزار موبایل در زمینه ارتباطات ( ارسال پیام )  بهترین عنوانی است که می توان برای این برنامه به کار برد. عنوانی که این نرم افزار چندین سال است که در جهان آن را یدک می کشد .  با این برنامه قطعا با SMS های معمولی خداحافظی می کنید ! 

پشتیبانی این برنامه از بسیاری از گوشی ها یکی از بزرگترین مزیت های آن است.

با این نرم افزار به راحتی و با بیشترین سرعت می توانید به دوستانتان پیام ( متن ، عکس ، صدا ، تصویر ) بفرستید و در هزینه خود بیش از 100 برابر صرفه جویی کنید !!!

برای دریافت پیام نیاز به باز کردن واتس اپ نیست ، این برنامه به طور دائم در پس زمینه گوشی شما باز است و هر وقت برای شما پیامی بیاید به شما خبر می دهد ! همانند sms های معمولی شما اما با امکانات و سرعتی فوق العاده تر. 

واتس آپ برای اندورید و آیفون+برای سامسونگ 



بقیه توضیحات + دانلود نرم افزار (اندروید،آیفون،ویندوز فون،سیمبین،بلک بری)
در ادامه مطلب...>>>

 

یادت نره ، برای شهر بهشت یه یادگاری بذاری حتما+آیکون،شکلک یادآوری نظر

 

 


دانلود اخرین نسخه لاین

 

 

 

 

 

دانلود جدیدترین نسخه لاین LINE v3.10.1 ، مکالمه ، تماس تصویری و پیامک رایگان موبایل برای اندروید و ویندوزفون و نوکیا  Asha و ios و ویندوز و بلک بری.

هیچ محدودیتی وجود ندارد! تماس ها و پیام به همان اندازه که شما می خواهید!
LINE برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد به طور نا محدود تماس های صوتی و ارسال پیام رایگان داشته باشید.
در هر زمان و هر کجا که شما هستند، در 24 ساعت شبانه روز است!
LINE دارای بیش از 120 میلیون کاربر در سراسر جهان و در بیش از 230 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد!

( در نسخه جدید تماس تصویری اضافه شده است. )

نرم افزار LINE ، مکالمه و پیامک رایگان موبایلنرم افزار LINE ، مکالمه و پیامک رایگان موبایلنرم افزار LINE ، مکالمه و پیامک رایگان موبایل

نرم افزار LINE ، مکالمه و پیامک رایگان موبایلنرم افزار LINE ، مکالمه و پیامک رایگان موبایل

 


دانلود اخرین نسخه ویچت

 

ویچت

 

یکی از بهترین مسنجرهای موجود برای اندروید است که تا به امروز بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و برای انواع سیستم عامل اندروید ، ویندوز فون و اپل نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی ، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است .

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat اندروید :

* امکان چت با دوستان به صورت صوتی با کیفیت بالا

* برقراری چت های تصویری با کیفیت اچ دی

* امکان چت به صورت گروهی

* دارا بودن شکلک های جالب و جذاب

* به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان

* افزودن دوستان به لیست مخاطبین با تکان دادن گوشی

* پشتیبانی از ۱۸ زبان از جمله انگلیسی ، چینی و تایلندی

جدیدترین ورژن اپلیکیشن WeChat را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید برای اسمارت فون خود دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v5.1 :

* اضافه شدن امکان بازی با دوستانتان در محیط چت!

* قابلیت ساخت چت روم گروهی با تعداد ۱۰۰ عضو

* قابلیت نمایش استیکرهای انیمیشنی قبل از ارسال

* بهبود عملکرد و بهینه سازی

 


مجموعه‌ای زیبا از تصویر زمینه‌های فصل پاییز + دانلود تصاویر و نرم افزارها

پاییز از راه رسید...

امیدوارم از تصاویر و نرم افزار های پاییزی خوشتون بیاد...


تصویر زمینه پاییز برای اندروید

این تصویر زمینه Falling Autumn Leaves LWP PRO می تواند تمامی رویدادهای طبیعی فصل پاییز را برای شما در تلفن همراهتان تداعی کند، رویدادهایی مانند ریزش برگ های زرد درختان و ...  . این تصویر زمینه زنده از تمامی تبلت های موجود پشتیبانی می کند، البته والپیپر موجود بهینه سازی شده است و در عین زنده بودن، مصرف باتری آن بسیار کم است. از ویژگی های آن می توان به وجود 10 تصویر زیبا اشاره نمود.


عکس هایی از نمایه تصویر زمینه:
  
برای دانلود عکس ها و نرم افزارها  به ادامه مطلب بروید >>>

نرم افزار PdaNet Pro v3.50 برای اندروید

نرم افزار قدرتمند PdaNet  یکی از بهترین ابزار های موجود برای اتصال کامپیوتر به اینترنت از طریق بلوتوث و کابل گوشی آندروید.

 

برای آموزش نحوه نصب ٬ استفاده و دانلود به ادامه مطلب بروید...


لایو والپیپر اقیانوس با Ocean HD v1.6.1

لایو والپیپر اقیانوس با Ocean HD v1.6.1

با لایو والپیپر Ocean HD به کاوش در عمق اقیانوس بپردازید. Ocean HD صفحه نمایش گوشی اندرویدی شما را به شیشه ای در زیر آب های اقیانوس تبدیل خواهد کرد که از پس آن تمامی موجودات آبزی و گیاهان دریایی مشخص است. محیط کاملا آبی رنگ به نظر می رسد و  رنگ های آبی و گیرای بکار برده در آن، بر جذابیت هر چه بیشتر تصاویر افزوده است. تلالو نور خورشید بر سطح آب، منظره ای بی نظیر را برای تماشا فراهم می آورد که با هر بار نگاه به آن احساس آرامش خواهید کرد. کشتی غرق شده و صخره های مرجان در تمامی صحنه ها دیده می شوند و گاهی می توان عبور نهنگ و برخی ماهی های کمیاب را مشاهده نمود. در نسخه جدید لایو والپیپر شاهد انیمیشن هایی طبیعی تری از کوسه ها خواهید بود.

   

دانلود در ادامه مطلب ...


پوسته نارنجی با Alloy Orange Theme CM10.1 v1.1.4

پوسته نارنجی با Alloy Orange Theme CM10.1 v1.1.4

Alloy Orange Theme CM10.1 نام پوسته ای نارنجی رنگ است و با نصب،  پس زمینه هایی مشکی با اجزای رابط کاربری نارنجی را در گوشیتان شبیه سازی می کند. ترکیب این دو رنگ در نگاه اول کاملا متناسب و شیک برای اندروید به نظر می رسد. اکثر قسمت های رابط کاربری می تواند توسط تم با ظاهری جدید به نمایش در بیاید و تنوعی اساسی را برای شما به ارمغان آورد. جهت اجرای پوسته داشتن دستگاه اندرویدی با صفحه نمایشی خاص ، ضروری به نظر می رسد. این صفحه نمایش باید دارای قابلیت نمایشی XHDPI ،HDPI ، MDPI و LDPI (عمق نمایش رنگ ها) را دارا باشد.

 

 

   

دانلود در ادامه مطلب...


لایو والپیپر اسپیکر با Screen Speaker Music v1.2.3

اگر داشتن ابزار آلات موسیقی برای شما جالب است می توانید یکی از انواع اسپیکر های موجود در لایو والپیپر Screen Speaker Music را همانند یک سخنران حرفه ای انتخاب کرده و به تماشای حرکات و استفاده های آن در صفحه هوم اسکرین گوشی خود بپردازید. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این اسپیکر ها فقط در حالتی که گوشی یا تبلت اندرویدی شما در حال پخش صدا می باشد عمل می کنند و با قطع صدای گوشی، حرکت اسپیکر نیز متوقف خواهد شد. امکان انتخاب نحوه حرکت پرده بلندگو در حالت های عادی و اکولایزر وجود دارد. در نسخه جدید، انیمیشن های بدون صدا نیز برای اسپیکر ها ، به علاوه صدای موج بر روی هر یک افزوده گردیده است.

 

   

دانلود در ادامه مطلب...


مدیریت ایمیل ها با lKaiten Mai v2.011

برنامه Kaiten Email یک سرور قدرتمند برای اتصال به ایمیل ها در اندروید می باشد. با استفاده از این برنامه و با وارد کردن یوزر و پسورد اکانت ایمیل خود به تمامی ایمیل ها به صورت لحظه ای دسترسی داشته باشید. این ایستگاه پردازش حرفه ای که جایزه های متعددی نیز برده است ، ازIMAP Push ، POP3 و Exchange 2003/2007 پشتیبانی می کند و دارای امکاناتی مانند همگام سازی چندین پوشه ، نشانه گذاری ، قرار دادن امضا ، PGP ، قرار دادن ایمیل روی کارت SD ، هویت های مختلف ، جستجو ، تنظیمات دستی و … می باشد. کار با آن بسیار ساده می باشد زیرا رابط گرافیکی آن زیبا طراحی شده است.

      

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

 


لایو والپیپر درختان بهاری با Spring Trees v2.0

لایو والپیپر درختان بهاری با Spring Trees v2.0

با لایو والپیپر Spring Trees به طبیعت های دور که هیچگاه در زندگی ندیده اید، سفر خواهید کرد و با دیدن آنها از نمایی نزدیک به اوج شکوه و زیبایی هر یک پی خواهید برد. در کشور هایی مانند ایران که قسمت عمده آنها را سرزمین های خشک یا نیمه خشک بیابانی تشکیل داده اند، چنین طبیعت های نابی از دشت های گل سرسبز و خرم کمتر و گاهی هرگز به چشم نمی خورند. در این لایو والپیپر مجموعه ای از درختان بهاری، با شکوفه های بهاری خود در انتظار نشسته اند تا پس از نصب هم به اندرویدتان و هم به دلهایتان رونق بخشند.

برخی از ویژگی ها و امکانات قابل تنظیم در لایو والپیپر عبارتند از:

- قابلیت انتخاب پس زمینه (کوه فوجی یا علفزار)
- انتخاب گل پیش زمینه
- انتخاب تعداد گل
- انتخاب نوع درخت (صورتی ساکورا، درخت گیلاس سفید یا ماگنولیا)
-  اندازه درخت
-  سطح زمین
- تعیین اندازه گلبرگ
- انتخاب هر زمان از روز (تغییر رنگ و نور) و یا استفاده از حالت پویا در زمان واقعی
- ساعت طلوع خورشید
- ساعت غروب
- گزینه ای را برای استفاده از GPS
- تغییر سرعت باد
- تعیین شمار ستاره ها
- تنظیم روشنایی آسمان در شب
- تنظیم شدت نور در شب
- تنظیم موقعیت و اندازه ماه
- تنظیم سرعت چرخش خورشید
- نشان دادن / پنهان کردن خورشید
- نشان دادن / مخفی کردن ابرها
- حالت نیمرخ هر چیزی به رنگ سیاه

 

 

دانلود در ادامه مطلب...



میکس صدا با نرم افزار edjing PE – Turntables DJ Mix v1.2.4

نرم افزار میکس صدا با edjing PE   Turntables DJ Mix v1.2.4

edjing PE – Turntables DJ Mix یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای میکس و ریمیکس کردن موزیک در اندروید میباشد. این نرم افزار در سال ۲۱۳۳ برنده بهترین نرم افزار AppAwards شده است. با این نرم افزار میتوانید به یک DJ تمام عیار تبدیل شوید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به فیلتر TK ( همگرا و واگرا ) برای ادیت فرکانس های رزونانس موزیک ، دسترسی مستقیم به موزیک ها برای ترکیب و ویرایش، قابلیت ریمیکس فایل های mp3، افکت های صوتی حرفه ای، به اشتراک گذاشتن آهنگ ها در فیسبوک و غیره… اشاره کرد.

 

edjing-pe-turntables-dj-mix-v124              

 

 

شکلک های محدثه


بکاپ پیامک ها با SMS Backup & Restore Pro v6.40

آیا پیامک ها مهم و حیاتی در گوشی خود دارید؟ پس بهتر است همیشه از آنها یک نسخه پشتیبان داشته باشید. SMS Backup & Restore Pro یکی از مشهورترین ابزارهای بکاپ گرفتن از اس ام اس های اندروید است که می تواند به صورت خودکار و زمان بندی شده در فرمت XML پیامک هایتان را ذخیره کند و در مواقع نیاز آنها را بازیابی کرده و یا فقط به شما نمایش دهد. این برنامه می تواند پس از بکاپ خودکار آنها را ایمیل کرده و یا در فضاهای ابری آپلود کند تا هر اتفاقی هم که بیفتد پیامک هایتان جایشان امن باشد.

 

بکاپ پیامک ها با SMS Backup & Restore Pro v6.40       

 

 

شکلک های محدثه


آیکن های حرفه ای در تم iNex – Apex & Nova Icons v1.3

این تم که iNex نام دارد برای لانچرهای مشهور Nova Launcher و Apex Launcher ایجاد شده اما ممکن است با لانچرهای دیگر نیز سازگار باشد. اگر دارای رام های AOSP, CyanogenMod, AOKP هستید این تم به صورت پیش فرض آیکن ها را خودکار جایگزین می کند وگرنه مجبورید به صورت دستی آیکن های مورد نظر خودتان را اعمال کنید.

آیکن های حرفه ای در تم iNex – Apex & Nova Icons v1.3       

 

 

دانلود در ادامه مطلب...


بهترین کیبورد اندروید SwiftKey Cloud Beta v4.2.0.115

 

SwiftKey Keyboard را می توان به جرات بهترین و سریع ترین کیبرد اندروید عنوان کرد. این کیبرد از زبان فارسی نیز به خوبی پشتیبانی می کند و می تواند اشتباهات شما را به خوبی تصحیح کند. به این ترتیب هنگام تایپ لازم نیست حتماً دکمه درست را فشار دهید چرا که Swiftkey می داند می خواهید چه تایپ کنید. پس از نصب و دانلود زبان فارسی و انگلیسی می توانید کلمات بیشتر استفاده شده خودتان حتی فینگلیش را از پیامک های فرستاده به Swiftkey یاد دهید. این برنامه همچنین کلمه بعدی را نیز پیش بینی می کند و در نسخه چهارم ...
بهترین کیبرد اندروید SwiftKey Cloud Beta v4.2.0.115            
دانلود در ادامه مطلب...


مدیریت شبکه های اجتماعی Seesmic PRO v1.8.12

 
اگر کاربر شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر هستید و وقت و حوصله لازم را برای سر زدن به همه آنها ندارید Seesmic PRO را امتحان کنید. این برنامه تمامی آپدیتها، استاتوس ها و تصاویر این دو شبکه اجتماعی محبوب را به صورت یک جا در اختیارتان می گذارد. از ویژگی های خوب این برنامه می توان به یک ویجت کامل و حرفه ای، پشتیبانی از چندین اکانت توییتر، قابلیت کوتاه کردن لینک ها، قابلیت رتوییت و به اشتراک گذاری مکان اشاره کرد.

مدیریت شبکه های اجتماعی Seesmic PRO v1.8.12           
شکلک های محدثه

عکاسی و ویرایش تصاویر با UCam Ultra Camera Pro v4.0.1

عکاسی و ویرایش تصاویر با UCam Ultra Camera Pro v4.0.1

 

 

UCam Ultra Camera Pro نرم افزاری حرفه ای برای عکاسی و ویرایش عکس در اندروید میباشد. شما با این نرم افزار میتوانیدعکاسی کنید و داخل خود برنامه عکس های خود را نیز ویرایش کنید.

ucam-ultra-camera-pro-v401                                          

 

 

 


نرم افزار اندازه گیری هوشمند Smart Tools v1.6 build 59

نرم افزار اندازه گیری هوشمند Smart Tools v1.6 build 59

 

ورژن جدید نرم افزار Smart Tools مجموعه ای از چندین ابزار کاربردی برای اندروید میباشد. این نرم افزار دارای چندین ابزار اندازه گیری هوشمند که شامل ابزار اندازه گیری طول، زاویه، شیب، سطح، شعاع، فاصله، ارتفاع، عرض، مساحت، قطب نما، فلزیاب، جی پی اس، سطح سنج صدا، نوسان سنج، چراغ قوه و ذره بین میباشد.

smart-tools-v16

    

 

 

دانلود در ادامه مطلب...


نرم افزار تبدیل تصاویر به کارت پستال InstaPlace v2.0.0

 

نرم افزار تبدیل تصاویر به کارت پستال InstaPlace v2.0.0

 

 

InstaPlace یک نرم افزار جذاب که با آن میتوانید با دوربین گوشی خود عکس بگیرید و بعد آن را به کارت پستال تبدیل کنید و برای دوستانتان ارسال کنید و یا در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به تنظیم روشنایی ، میزان زنگ، حذف قرمزی چشم، اضافه کردن متن، ایجاد افکت های بیشتر و...

instaplace-v200

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...


پلیر تصویری MX Player Pro v1.7.18

 

پلیر تصویری MX Player Pro v1.7.18

 

ورژن جدید نرم افزار MX Player Pro یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین برنامه های پخش ویدئو برای اندروید میباشد. با این پلیر لذت دیدن فیلم را در گوشی های اندروید برای خود به ارمغان بیاورید. از ویژگی های این پلیر میتوان به پخش اکثر تمامی فرمتهای رایج  تصویری. نمایش زیر نویس فیلم ها. پخش فرمتهای avi, mpeg, mp4, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, 3gp, mk

mx-player-pro-v1718
 

 

دانلود در ادامه مطلب...



ورود کاربران

ورود کاربران

عضويت سريع

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمار

    آمار

      آمار مطالب آمار مطالب
      کل مطالب کل مطالب : 57
      کل نظرات کل نظرات : 9
      آمار کاربران آمار کاربران
      افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
      تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

      آمار بازدیدآمار بازدید
      بازدید امروز بازدید امروز : 102
      بازدید دیروز بازدید دیروز : 59
      ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
      ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
      آي پي امروز آي پي امروز : 19
      آي پي ديروز آي پي ديروز : 31
      بازدید هفته بازدید هفته : 221
      بازدید ماه بازدید ماه : 559
      بازدید سال بازدید سال : 3,945
      بازدید کلی بازدید کلی : 111,019

      اطلاعات شما اطلاعات شما
      آی پی آی پی : 3.22.70.230
      مرورگر مرورگر : Safari 5.1
      سیستم عامل سیستم عامل :
      تاریخ امروز امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به سایت دانلود رایگان نرم افزار و موزیک بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف