مــوبـــایــــــل

مــوبـــایــــــل
جمعه 28 اردیبهشت 1403
تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

جستجو

جستجو

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

دانلود بازی مهیج عبور از موانع با موتور کراس برای اندروید Trial Xtreme 2 2.97 Full

شدیدا اعتیادآور و مهیج

نسخه فول و کرک شده 2.97+ نسخه مخصوص پردازنده های ضغیف ARMv6

برای اولین بار در

شاید شما هم این قضیه را تجربه کرده باشید که جذابیت یک بازی با حجم  و گرافیک معمولی که مورد علاقه شماست را حتی یک بازی حجیم گرافیکی و سنگین را نداشته است . اگر چنین موردی برای شما هم صادق بوده این بار قصد داریم یک بازی هم ما به لیست بازی های مورد علاقه شما اضافه کنیم .  نام این بازی  Trial Xtreme  است که در مارکت گوگل هم که به صورت فروشی عرضه می شود رقم خرید واقعا بالایی را به خود داده است . در این بازی که واقعا می توانیم یک بازی معتاد کننده است و اگر یک بار آن را تجربه کنید مدت ها شما را درگیر و وابسته به خودش خواهد کرد شما باید توسط یک موتور کراس که در اختیار شما قرار داده می شود از موانع واقعا مشکل بالا رفته و عبور کنید .

Trial Xtreme 2 2.97 Full

Trial Xtreme 2 2.97 Full (2)

Trial Xtreme 2 2.97 Full (3)

این بازی طوری ساخته شده که شما اگر هدایت موتور را به عهده بگیرید برای یک لحظه احساس می کنید که واقعا بر روی یک موتور کراس حرفه ای سوار هستید ، چرا که در عبور از موانع باید از سنسور شتاب سنج گوشی هم کمک بگیرید و با آن موتور را هدایت کنید و یا اگر موتور در مانعی گیر کرد باید با استفاده از نیروی برگشت کمک فنر موتور ، آن را از مانع بیرون بکشید . اگر حتی به بازی های موبایل کوچکترین علاقه ای ندارید ، ما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده  Trial Xtreme  را بر روی گوشی خود نصب و آن را تجربه کنید . هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این بازی زیبا را از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops با لینک مستقیم دانلود نمایید .

تغییرات : 

** رفع مشکلات و اضافه شدن 2 مرحله جدید


دانلود اخرین نسخه لاین

 

 

 

 

 

دانلود جدیدترین نسخه لاین LINE v3.10.1 ، مکالمه ، تماس تصویری و پیامک رایگان موبایل برای اندروید و ویندوزفون و نوکیا  Asha و ios و ویندوز و بلک بری.

هیچ محدودیتی وجود ندارد! تماس ها و پیام به همان اندازه که شما می خواهید!
LINE برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد به طور نا محدود تماس های صوتی و ارسال پیام رایگان داشته باشید.
در هر زمان و هر کجا که شما هستند، در 24 ساعت شبانه روز است!
LINE دارای بیش از 120 میلیون کاربر در سراسر جهان و در بیش از 230 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد!

( در نسخه جدید تماس تصویری اضافه شده است. )

نرم افزار LINE ، مکالمه و پیامک رایگان موبایلنرم افزار LINE ، مکالمه و پیامک رایگان موبایلنرم افزار LINE ، مکالمه و پیامک رایگان موبایل

نرم افزار LINE ، مکالمه و پیامک رایگان موبایلنرم افزار LINE ، مکالمه و پیامک رایگان موبایل

 


دانلود اخرین نسخه ویچت

 

ویچت

 

یکی از بهترین مسنجرهای موجود برای اندروید است که تا به امروز بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و برای انواع سیستم عامل اندروید ، ویندوز فون و اپل نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی ، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است .

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat اندروید :

* امکان چت با دوستان به صورت صوتی با کیفیت بالا

* برقراری چت های تصویری با کیفیت اچ دی

* امکان چت به صورت گروهی

* دارا بودن شکلک های جالب و جذاب

* به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان

* افزودن دوستان به لیست مخاطبین با تکان دادن گوشی

* پشتیبانی از ۱۸ زبان از جمله انگلیسی ، چینی و تایلندی

جدیدترین ورژن اپلیکیشن WeChat را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید برای اسمارت فون خود دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v5.1 :

* اضافه شدن امکان بازی با دوستانتان در محیط چت!

* قابلیت ساخت چت روم گروهی با تعداد ۱۰۰ عضو

* قابلیت نمایش استیکرهای انیمیشنی قبل از ارسال

* بهبود عملکرد و بهینه سازی

 


رانندگی اتوبوس با Bus Simulator 3D v1.3.1

 sport football 02 بازی Bus Simulator 3D شبیه سازی فوق العاده ای از رانندگی اتوبوس می باشد. در این بازی شما می توانید با اتوبوس های مختلف و شیک در مکان هایی مانند شهر و حومه آن، کوه، دشت و بیابان و در شرایط زمانی روز، شب، سپیده دم و غروب در آب و هوایی متغییر از آفتاب سوزان بیابان تا سرمای کوهستان پوشیده از برف رانندگی لذت بخشی را تجربه کنید. همچنین می توانید در مسیر های خود، با ایستادن در ایستگاه های اتوبوسرانی، مسافرانی نیز سوار کنید، و به مقصد هایشان برسانید. گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد و ظاهر وسایل نقلیه در آن بسیار واقع گرایانه شبیه سازی شده است، و در شهرهای موجود در آن، سیستم کنترل ترافیک نیز وجود دارد.

   

 

  دانلود در ادامه مطلب...

 


پل سازی با Bridge Constructor Playground v1.2

پل سازی با Bridge Constructor Playground v1.2

در بازی Bridge Constructor Playground شما ساخت پل های متفاوت در اندازه های مختلف را تجربه خواهید کرد. شما باید با محاسبات و دقت در انجام کار، پل های قدرتمند و مستحکم برای عبور وسایل نقلیه فراهم کنید. شما می توانید بین طیف وسیعی از مواد برای ساخت هر پل منحصر به فرد، از منابع و ساختار متفاوت استفاده کنید تا به ساخت بهترین پل بپردازید. در هر مرحله از بازی یک سری از مواد و مصالح مختلف در اختیار شما قرار می گیرد که باید طبق نوع و تعداد محدود آن ها بهترین پل را بسازید.

 

   

 

 

 


نابودی دشمنان با Gun Strike v1.3.6

در بازی اکشن و جنگی Gun Strike که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است، شما در نقش یک مزدور باید به جنگ با دشمنانتان بروید. سلاح های مختلفی در این بازی وجود دارد که در مجموع ۱۷ اسلحه و نارنجک می باشد. این بازی دارای شخصیت های گوناگونی می باشد که به صورت انیمیشن می باشند. این بازی نسبت به حجم کمی که دارد، از گرافیک بالایی برخوردار است و دارای جلوه های صوتی زیبایی نیز می باشد. شما پس از نابود کردن تمامی دشمنان، به مرحله بعد خواهید رفت و این بازی ۷۰ مرحله جذاب و ۷ نقشه مختلف دارد. همچنین این بازی دارای دو حالت بقا و بازی های کوچک می باشد و دارای ۵۸ دستاورد گوناگون است و می توانید آن را به صورت چند نفره و آنلاین نیز بازی کنید.

 

   

 

 


پرتاب توپ به درون سبد با iBasket v10.0.6

iBasket نام یکی از بهترین و پرطرفدار ترین بازی های سیستم  عامل آی او اس می باشد که برای سیستم عامل محبوب اندروید نیز منتشر شده است. این بازی گیم پلی بسیار ساده و روان دارد و شما باید در مقابل سبد بسکتبال قرار بگیرید و در مدت زمان ۹۰ ثانیه تلاش کنید که توپی که پرتاب می کنید، به داخل سبد برود. هرچه توپ های بیشتری به درون سبد انداخته شود، امتیاز بیشتری را دریافت خواهید کرد. شما باید دقت فراوانی را در این بازی به خرج دهید تا بتوانید امتیاز بالایی را کسب کنید. در آخر بازی نیز شما می توانید بیشترین امتیازی که کسب کردید را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و خودتان را با دیگر بازیکنان مقایسه کنید.

 

   

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

 


حذف جواهرات هم شکل با Jewels Star v3.0

حذف جواهرات هم شکل با Jewels Star v3.0

Jewels Star نام یک بازی فکری و کلاسیک برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که شما در آن باید جواهرات را کنار یکدیگر قرار بدهید تا حذف شوند. برای حذف کردن جواهرات، شما باید خانه های جدول که حاوی الماس هستند را به گونه ای حرکت دهید که حداقل سه تا از جواهرات هم شکل و هم رنگ در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا حذف بشوند. هر چه بر تعداد جواهراتی که در یک نوبت حذف می کنید افزوده گردد، امتیاز بیشتری را دریافت خواهید کرد. همچنین هر چه سریع تر جواهرات را حذف کنید نیز، امتیاز بیشتری را خواهید گرفت. این بازی شامل ۳۵۰ مرحله چالش انگیز همراه با ۸ صحنه فوق العاده زیبا مانند آسمان پرستاره، کوه های بلند و بارش برف می باشد. با دریافت امتیاز های بیشتر، می توانید امکانات جالبی مانند روشنایی، بمب و نگهدارنده زمان را بدست بیاورید که بوسیله آنها می توانید بازی را راحت تر ادامه دهید و علاوه بر افزایش زمان محدود خود در بازی، به صورت گروهی نیز جواهرات مزاحم را حذف کنید.

   

 

شکلک های محدثه



لایو والپیپر اقیانوس با Ocean HD v1.6.1

لایو والپیپر اقیانوس با Ocean HD v1.6.1

با لایو والپیپر Ocean HD به کاوش در عمق اقیانوس بپردازید. Ocean HD صفحه نمایش گوشی اندرویدی شما را به شیشه ای در زیر آب های اقیانوس تبدیل خواهد کرد که از پس آن تمامی موجودات آبزی و گیاهان دریایی مشخص است. محیط کاملا آبی رنگ به نظر می رسد و  رنگ های آبی و گیرای بکار برده در آن، بر جذابیت هر چه بیشتر تصاویر افزوده است. تلالو نور خورشید بر سطح آب، منظره ای بی نظیر را برای تماشا فراهم می آورد که با هر بار نگاه به آن احساس آرامش خواهید کرد. کشتی غرق شده و صخره های مرجان در تمامی صحنه ها دیده می شوند و گاهی می توان عبور نهنگ و برخی ماهی های کمیاب را مشاهده نمود. در نسخه جدید لایو والپیپر شاهد انیمیشن هایی طبیعی تری از کوسه ها خواهید بود.

   

دانلود در ادامه مطلب ...


عبور پرتو نور از دایره با Dropchord v1.1.0

عبور پرتو نور از دایره با Dropchord v1.1.0

بازی Dropchord یک سرگرمی جالب برای سیستم عامل اندروید می باشد که مبتنی بر موسیقی و تحت تاثیر بصری آن است. این بازی سبکی خیلی خاص دارد و در آن شما باید با استفاده از انگشت خود، پرتوی نور را از دایره ای عبور دهید. این بازی شامل مراحل متنوع و دستاورد های گوناگونی می باشد و موفقیت در این بازی وابسته به هوش و چابکی شماست. بوسیله این بازی، شما تجربه جدیدی از بازی های اندرویدی خواهید داشت. در این نسخه از بازی، گرافیک بازی بهبود پیدا کرده است و مشکلات متعددی مثل تخلیه باطری، رفع شده اند. همچنین دکمه شروع دوباره نیز به محیط بازی اضافه شده است.

   

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...


پوسته نارنجی با Alloy Orange Theme CM10.1 v1.1.4

پوسته نارنجی با Alloy Orange Theme CM10.1 v1.1.4

Alloy Orange Theme CM10.1 نام پوسته ای نارنجی رنگ است و با نصب،  پس زمینه هایی مشکی با اجزای رابط کاربری نارنجی را در گوشیتان شبیه سازی می کند. ترکیب این دو رنگ در نگاه اول کاملا متناسب و شیک برای اندروید به نظر می رسد. اکثر قسمت های رابط کاربری می تواند توسط تم با ظاهری جدید به نمایش در بیاید و تنوعی اساسی را برای شما به ارمغان آورد. جهت اجرای پوسته داشتن دستگاه اندرویدی با صفحه نمایشی خاص ، ضروری به نظر می رسد. این صفحه نمایش باید دارای قابلیت نمایشی XHDPI ،HDPI ، MDPI و LDPI (عمق نمایش رنگ ها) را دارا باشد.

 

 

   

دانلود در ادامه مطلب...


مسابقه ماشین های غول پیکر با Monster Truck Destruction™ v1.03

Monster Truck Destruction یک بازی ماشین سواری بسیار هیجان انگیز می باشد که برای سیستم عامل محبوب اندروید منتشر شده است. در این بازی زیبا شما مسابقه با ماشین های غول پیکر و عظیم را تجربه خواهید کرد. چرخ های این ماشین ها آنقدر بزرگ و سخت هستند که هر چیزی را خرد و له می کنند. شما ابتدا ماشین خود را انتخاب می کنید و سپس باید با ماشین خود در مسیر مسابقاتی مهیج، از مانع های گوناگونی عبور کنید تا به انتهای مسیر برسید. شما می توانید از صحنه های بازی عکس هایی بگیرید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این بازی شامل ۳۰ ماشین بزرگ است و در هر مرحله شما می توانید با انتقال ماشین خود به گاراژ، قسمت های مختلفی از آن را ارتقا دهید. از ویژگی های این بازی می توان به صدای واقع گرایانه موتور ماشین و گرافیک بالا و صحنه هایی با تصاویر عالی اشاره کرد.

 

   

شکلک های محدثه



لایو والپیپر درختان بهاری با Spring Trees v2.0

لایو والپیپر درختان بهاری با Spring Trees v2.0

با لایو والپیپر Spring Trees به طبیعت های دور که هیچگاه در زندگی ندیده اید، سفر خواهید کرد و با دیدن آنها از نمایی نزدیک به اوج شکوه و زیبایی هر یک پی خواهید برد. در کشور هایی مانند ایران که قسمت عمده آنها را سرزمین های خشک یا نیمه خشک بیابانی تشکیل داده اند، چنین طبیعت های نابی از دشت های گل سرسبز و خرم کمتر و گاهی هرگز به چشم نمی خورند. در این لایو والپیپر مجموعه ای از درختان بهاری، با شکوفه های بهاری خود در انتظار نشسته اند تا پس از نصب هم به اندرویدتان و هم به دلهایتان رونق بخشند.

برخی از ویژگی ها و امکانات قابل تنظیم در لایو والپیپر عبارتند از:

- قابلیت انتخاب پس زمینه (کوه فوجی یا علفزار)
- انتخاب گل پیش زمینه
- انتخاب تعداد گل
- انتخاب نوع درخت (صورتی ساکورا، درخت گیلاس سفید یا ماگنولیا)
-  اندازه درخت
-  سطح زمین
- تعیین اندازه گلبرگ
- انتخاب هر زمان از روز (تغییر رنگ و نور) و یا استفاده از حالت پویا در زمان واقعی
- ساعت طلوع خورشید
- ساعت غروب
- گزینه ای را برای استفاده از GPS
- تغییر سرعت باد
- تعیین شمار ستاره ها
- تنظیم روشنایی آسمان در شب
- تنظیم شدت نور در شب
- تنظیم موقعیت و اندازه ماه
- تنظیم سرعت چرخش خورشید
- نشان دادن / پنهان کردن خورشید
- نشان دادن / مخفی کردن ابرها
- حالت نیمرخ هر چیزی به رنگ سیاه

 

 

دانلود در ادامه مطلب...



مسابقات جت اسکی با Riptide GP2 v1.0.1

مسابقات جت اسکی با Riptide GP2 v1.0.1

Riptide GP2 نام یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده می باشد که برای سیستم عامل محبوب اندروید منتشر شده است. در این بازی بسیار هیجان انگیز، شما می توانید در مسابقات قهرمانی جت اسکی شرکت کنید. این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و مسابقات آن در مکان هایی دیدنی و جالب انجام می شود. در این بازی ۹ جت اسکی وجود دارد که می توانید با کسب پاداش ها و دستاورد های مختلف در طی مراحل بازی، آنها را ارتقا دهید. شما با موانع مختلفی رو به رو خواهید شد و می توانید در هوا هنگام پرش های بلند از روی مانع ها، حرکات نمایشی انجام دهید. این بازی دارای ۲۵  مانع مختلف می باشد و برای پردازنده های تگرا ۴ بهینه سازی شده است. همچنین شما می توانید این بازی را به صورت چند نفره و آنلاین با دیگر بازیکنان در سرتاسر جهان نیز بازی کنید.

 


دانلود در ادامه مطلب...


بازی فوق العاده زیبا Hill Climb Racing v1.10.2

بازی فوق العاده زیبا Hill Climb Racing v1.10.2

Hill Climb Racing یکی از بهترین و اعتیاد آورترین بازی های ماشین سواری مبتنی بر فیزیک رانندگی برای اندروید میباشد. از ویژگی های این بازی میتوان به دارای ۱۰ وسیله نقلیه با قابلیت آپدیت ، ۱۱ مرحله با سطوح مختلف: بیابان، جنگل، کوه، ماه و… ، امکان اشتراک گذاری امتیازات همراه با تصویر ، گیم پلی جذاب و اعتیاد آور اشاره کرد.

 

    

 

 

دانلود در ادامه مطلب...


بازی عصر یخبندان، مخصوص موبایل (اندروید) - Ice Age Village Android

  دانلود بازی عصر یخبندان، مخصوص موبایل (اندروید)

Ice Age Village Android

 

 

مجموعه انیمیشن های عصر یخبندان (Ice Age) جزو محبوب ترین انیمیشن های چند سال اخیر هستند. علاوه بر کودکان، حتی بزرگتر ها هم علاقه زیادی به این مجموعه کارتون ها دارند.

 

به تازگی بازی عصر یخبندان برای سیستم عامل Android تولید شده است. این بازی بر روی موبایل های اندرویدی و همچنین تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند قابل نصب میباشد.

 

ماجرای اصلی این بازی، ساخت یک دهکده با تمام امکانات است. شخصیت های اصلی Ice Age یعنی مندی، الی، دیه گو، و سید در این بازی حضور دارند و شما باید به آنها کمک کنید تا دهکده را هر چه بهتر بسازند و مدیریت کنند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

 


ورود کاربران

ورود کاربران

عضويت سريع

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمار

    آمار

      آمار مطالب آمار مطالب
      کل مطالب کل مطالب : 57
      کل نظرات کل نظرات : 9
      آمار کاربران آمار کاربران
      افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
      تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

      آمار بازدیدآمار بازدید
      بازدید امروز بازدید امروز : 42
      بازدید دیروز بازدید دیروز : 59
      ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
      ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
      آي پي امروز آي پي امروز : 8
      آي پي ديروز آي پي ديروز : 31
      بازدید هفته بازدید هفته : 161
      بازدید ماه بازدید ماه : 499
      بازدید سال بازدید سال : 3,885
      بازدید کلی بازدید کلی : 110,959

      اطلاعات شما اطلاعات شما
      آی پی آی پی : 18.221.187.207
      مرورگر مرورگر : Safari 5.1
      سیستم عامل سیستم عامل :
      تاریخ امروز امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به سایت دانلود رایگان نرم افزار و موزیک بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف