سایت دانلود رایگان نرم افزار و موزیک - 6

سایت دانلود رایگان نرم افزار و موزیک - 6
جمعه 28 اردیبهشت 1403
تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

جستجو

جستجو

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

رانندگی اتوبوس با Bus Simulator 3D v1.3.1

 sport football 02 بازی Bus Simulator 3D شبیه سازی فوق العاده ای از رانندگی اتوبوس می باشد. در این بازی شما می توانید با اتوبوس های مختلف و شیک در مکان هایی مانند شهر و حومه آن، کوه، دشت و بیابان و در شرایط زمانی روز، شب، سپیده دم و غروب در آب و هوایی متغییر از آفتاب سوزان بیابان تا سرمای کوهستان پوشیده از برف رانندگی لذت بخشی را تجربه کنید. همچنین می توانید در مسیر های خود، با ایستادن در ایستگاه های اتوبوسرانی، مسافرانی نیز سوار کنید، و به مقصد هایشان برسانید. گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد و ظاهر وسایل نقلیه در آن بسیار واقع گرایانه شبیه سازی شده است، و در شهرهای موجود در آن، سیستم کنترل ترافیک نیز وجود دارد.

   

 

  دانلود در ادامه مطلب...

 


پل سازی با Bridge Constructor Playground v1.2

پل سازی با Bridge Constructor Playground v1.2

در بازی Bridge Constructor Playground شما ساخت پل های متفاوت در اندازه های مختلف را تجربه خواهید کرد. شما باید با محاسبات و دقت در انجام کار، پل های قدرتمند و مستحکم برای عبور وسایل نقلیه فراهم کنید. شما می توانید بین طیف وسیعی از مواد برای ساخت هر پل منحصر به فرد، از منابع و ساختار متفاوت استفاده کنید تا به ساخت بهترین پل بپردازید. در هر مرحله از بازی یک سری از مواد و مصالح مختلف در اختیار شما قرار می گیرد که باید طبق نوع و تعداد محدود آن ها بهترین پل را بسازید.

 

   

 

 

 


نابودی دشمنان با Gun Strike v1.3.6

در بازی اکشن و جنگی Gun Strike که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است، شما در نقش یک مزدور باید به جنگ با دشمنانتان بروید. سلاح های مختلفی در این بازی وجود دارد که در مجموع ۱۷ اسلحه و نارنجک می باشد. این بازی دارای شخصیت های گوناگونی می باشد که به صورت انیمیشن می باشند. این بازی نسبت به حجم کمی که دارد، از گرافیک بالایی برخوردار است و دارای جلوه های صوتی زیبایی نیز می باشد. شما پس از نابود کردن تمامی دشمنان، به مرحله بعد خواهید رفت و این بازی ۷۰ مرحله جذاب و ۷ نقشه مختلف دارد. همچنین این بازی دارای دو حالت بقا و بازی های کوچک می باشد و دارای ۵۸ دستاورد گوناگون است و می توانید آن را به صورت چند نفره و آنلاین نیز بازی کنید.

 

   

 

 


پرتاب توپ به درون سبد با iBasket v10.0.6

iBasket نام یکی از بهترین و پرطرفدار ترین بازی های سیستم  عامل آی او اس می باشد که برای سیستم عامل محبوب اندروید نیز منتشر شده است. این بازی گیم پلی بسیار ساده و روان دارد و شما باید در مقابل سبد بسکتبال قرار بگیرید و در مدت زمان ۹۰ ثانیه تلاش کنید که توپی که پرتاب می کنید، به داخل سبد برود. هرچه توپ های بیشتری به درون سبد انداخته شود، امتیاز بیشتری را دریافت خواهید کرد. شما باید دقت فراوانی را در این بازی به خرج دهید تا بتوانید امتیاز بالایی را کسب کنید. در آخر بازی نیز شما می توانید بیشترین امتیازی که کسب کردید را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و خودتان را با دیگر بازیکنان مقایسه کنید.

 

   

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

 


حذف جواهرات هم شکل با Jewels Star v3.0

حذف جواهرات هم شکل با Jewels Star v3.0

Jewels Star نام یک بازی فکری و کلاسیک برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که شما در آن باید جواهرات را کنار یکدیگر قرار بدهید تا حذف شوند. برای حذف کردن جواهرات، شما باید خانه های جدول که حاوی الماس هستند را به گونه ای حرکت دهید که حداقل سه تا از جواهرات هم شکل و هم رنگ در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا حذف بشوند. هر چه بر تعداد جواهراتی که در یک نوبت حذف می کنید افزوده گردد، امتیاز بیشتری را دریافت خواهید کرد. همچنین هر چه سریع تر جواهرات را حذف کنید نیز، امتیاز بیشتری را خواهید گرفت. این بازی شامل ۳۵۰ مرحله چالش انگیز همراه با ۸ صحنه فوق العاده زیبا مانند آسمان پرستاره، کوه های بلند و بارش برف می باشد. با دریافت امتیاز های بیشتر، می توانید امکانات جالبی مانند روشنایی، بمب و نگهدارنده زمان را بدست بیاورید که بوسیله آنها می توانید بازی را راحت تر ادامه دهید و علاوه بر افزایش زمان محدود خود در بازی، به صورت گروهی نیز جواهرات مزاحم را حذف کنید.

   

 

شکلک های محدثه



ليست صفحات


تعداد صفحات : 12


ورود کاربران

ورود کاربران

عضويت سريع

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمار

    آمار

      آمار مطالب آمار مطالب
      کل مطالب کل مطالب : 57
      کل نظرات کل نظرات : 9
      آمار کاربران آمار کاربران
      افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
      تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

      آمار بازدیدآمار بازدید
      بازدید امروز بازدید امروز : 107
      بازدید دیروز بازدید دیروز : 59
      ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
      ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
      آي پي امروز آي پي امروز : 20
      آي پي ديروز آي پي ديروز : 31
      بازدید هفته بازدید هفته : 226
      بازدید ماه بازدید ماه : 564
      بازدید سال بازدید سال : 3,950
      بازدید کلی بازدید کلی : 111,024

      اطلاعات شما اطلاعات شما
      آی پی آی پی : 3.139.105.83
      مرورگر مرورگر : Safari 5.1
      سیستم عامل سیستم عامل :
      تاریخ امروز امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به سایت دانلود رایگان نرم افزار و موزیک بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف